Wednesday, September 29, 2010

RUMAH TERBUKA....

SALAM...skrng nie umat islam masih lagi dlm kehanggatan bulan syawal.... ari2 ade je org buat umah tbuka... umah aku  dah buat 16sept lepas.. ari isnin malam baru2 nie aku ade g umah terbuka kat sebelah umah aku tu, itu pun dah kul 10 lebih baru g, sesuaila ngan time tuan umah ajak aku pun dah kul 9.30 bru call ckp ade wat umah tbuka, cam tak iklas je nak ajak... org dah blik baru aku smpai.... smpai2 umah dia, btmbung plak ngan puak2 YB ISA, org kuat BN hulu selangor....  ramai gakla puak dia, so aku tanda hormat kat diorangaku pun bsalam2 lah ngan pengiring YB yg ppuan, semua makcik2 dah.......Aku taknak citer lebih pasal tu, aku bkan sokong dia pun.. hehehe... yg aku nak habak mai nie, time YB dah nak balik tu blaku sesi salam menyalam sekali lagi ngan makcik2 tu semua, salah sorang makcik tu cakap kat aku.... td time adik masuk terkejut makcik tau, ingat tuan rumah jemput NURIZZAH anak Anuar Ibrahim datang, tperanjat betul makcik masa tu(yelah karang BN VS KEADILAN plak) .... aku dgan senyum manis hanya menganguk.. hehehe..  dlm ati aku nie wah bangga jgak mau taknye kira kalau dah ade iras2 NURIZZAH tu, kegori cunla tu... hehehhe(jangan mare)

No comments:

Post a Comment