Wednesday, August 10, 2011

CUTI 2 BULAN....

                                                       
Hai... nie nak mengimbas kembali ape yg aku buat msa 2 blan cuti bersalin ari tu... start cuti 30/5/2011 hingga 31/7/2011....2/6/2011 aku selamat melahirkan anak ke 2 aku yg diberi nama Ahmad Fakrul Darwisy
                                           ANAK KE 2
                                   AHMAD FAKRUL DARWISY

             nie time dalam pantang lagi kat umah mak mertuaku

MASA NIE KAT HOSPITAL SELAYANG LAGI
NYENYAKNYE TIDUR ANAK UMMI

. dlm masa 2 blan cuti, 40 hri dduk umah mak mertua, berpantang, 2 minggu balik umah mak aku kat kampung, saje je blik brehat kat kampung klau takde cuti cam nie, takdelah dapat balik lama2 cam nie kat kampung, tu pun awal2 dah mintak izin ngan hubby nak blik brehat kat kmpung 2 mggu sblum start kerja balik, alhamdulillah dia izinkan... kat kmpung time tu musim buah plak, tp malangnya aku dlm proses pantang lagi, so toklehla melantak banyak2 sgat buah2 tu smua, mana taknya bru makan sbiji dua rambutan, anak yg kcik tu dah batuk n selsema jangkit ngan akula tu, ksian dia.. so tokleh nak mkan bnyak sgat....sabar jelah.... dlm masa 2 mggu d kampung jgaklah aku sempat buat smbutan ari jadi anak sulong aku Siti Nurdamia Najihah yg ke 3 tahun pd 18 July 2011, suka2 je, bkan buat bria2 pun, beli kek sbiji, goreng bihun 2 peket, n buat cekodok pisang n air teh o ais laici.. pastu panggillah budak2 kampung yg tgah main petang2 tu makan, itu je.. tp meriah gaklah, seronok tgok damia happy....

SITI NURDAMIA NAJIHAH TIUP LILIN
SITI NURDAMIA NAJIHAH
18 JULAI 2011
3 TAHUN
LILIN MACAM NAK BAKOR UMAH JE

NIE BDAK2 SEKAMPUNG YG TGAH MENJAMU SELERA..

No comments:

Post a Comment