Friday, March 11, 2011

26FEB2011.. FAMILY DAY TO SUNWAY LAGOON... BESTTTTTTTTT....

Dah lama blalu, tp msih dlam ingatan... cewah ayat tak ingat... hihihi... best gakla g sunway lagoon ngan anak n hubby, tu pun hrapkan ade family day tmpat hubby aku kerja, klau tak takdela nampoknye dpt jjakkan kakiku ini ke sunway lagoon tu... tp mmang mahal giler tkit nak masuk ksana... klau nak g sndiri, takde 4,5 ratus takyahla g.... dengan mkannya mahal, serba serbila mahal dri langkah kaki masuk smpaila lgkah kali kluar semua kena guna duit..... tkit utk sorang dewasa seratus, knak2 50... time aku g tu serba serbi free, cuma beli ais krim n pelampong je kena byar, kira okla tu.....klau dia punya aiskrim pun, biasa harga kat luar rm1 je, tp kat dlam tu rm3..... anak aku dduk dri pg smpai petang abis 3, 4 btang ais krim, nsib baik anak sorang layan jelah benda laing dah free dahkan, kira okla tu....


Tapi disebabkan aku tgah sarat mgandung nie so g sana pun main air pantai buatan tu jelah, nak main benda lain tak boleh plak, krang tak pasal2 bslin dlam sunway lagoon plak....anak aku pun bkan main srnok lagi dpat main air smpai tak mau naik....yg best hubbyla wlaupun tak smpat nak naik n main semua yg free ari tu, tp puasla ati dia sbb bnya gak yg dia smpat main....klau nak jelajah smua tmpat dlm tu mmang tak larat pun, luas btul tmpat dia...Kita layan gambar dulu.













 time nie tengah mengandungkan darwisy..











so far so goodla.... smpai sini dululah, dah  pnatla mata nie mgdap pc ari nie.... nie pun dah tiba time balik nie....

No comments:

Post a Comment