Thursday, March 10, 2011

JUMAAT... HARI YANG CERIA......

Salam pagi jumaat buat semua..... moga2 pagi yang indah dan cuaca yang baik sentiasa diberkati olehNYA insyaAllah..... Ari nie aku cam biasa...Datang kerja cam biasa gak, still lmbat smpai ofis(peraingai buruk akula tu).... Pagi nie lpas smyang subuh smpat lagi aku mengodek tepung utk wat cekodok ikan bilis + kentang, sedapppppp gak mkan panas2 ccah sos..... nie time rajin n sempat masuk ke dpurla utk wat srapan, biasa jarang2 je buat srapan nie sblum g kerja,klau tbangun awal tu blehla godek mengodek ape yg patut... hehehe... smbil greng kodok, aku msak air skali..... ok, siap buat kodok n air utk hubby sarapan,aku mandi n siap2 nak g kerja, jam pun dah dkat kul 8 bru nak bsiap, cam mana tak lambat smpai ofis.. msuk kerja 8 .30, tp kul 8 bru nak kluar umah, nsibla sapa dpat pekerja cam aku nie, pedihla mata tgok ari2 dtang lmbat... hahahah.... tp ari nie tak jem sgat, so dlm 8.40 dah bleh smpai, tp smpat lagi aku mnyinggah kdai mamak bgkus roti canai telur 1, hahaha.. tak ckupla takad makan kodok masin tu, dasyat btul aku nie klau bab mkn, tp sbnarnya semenjak dua menjak nie je aku jadi cam nie, aku nielan tgah memboyot(mak buyung) slera makan tu mmang bertambah2la..tu nasib baik ada kodok dah, klau tak mau aku bungkus roti kosong plak 1 lagi, so 2 keping roti canai tu sekali jalan je kat aku buat masa skrang nie....Cam mana tiap kali g cek perut, timbang je naik 3,4 kg sbulan brat bdan aku.....skrang aku tgah menaip nie aku tak srapan lagi,perut dah bunyi lagu keroncong n  mata aku asyik duk menjeling ke roti cnai telok yg msih panas berbungkus so takad nie dulu pagi nie aku kena menyantap dulu sblum nak mula kerja.... hahaha... tatata..... Alsalam....

No comments:

Post a Comment