Sunday, November 13, 2011

AHMAD FAKHRUL DARWISY

Assalamualaikum semua kengkawan...
Ok, ari tu aku critakan serba sedikit pasal anak sulung aku, so ari nie aku nak cerita plak pasal anak no 2 yang diberi nama Ahmad Fakhrul Darwisy..nama Ahmad tu mula nak letak muhammad,memandangkan panjang sangat dan tak cukup kotak nak tulis,so suami aku letaklah nama Ahmad kat depan..nama Fakhrul dipilih oleh suami aku, masa time mengandung tu tengah ada program iman muda dan salah seorang pesertanya bernama Fakhrul,so suami aku berkenan ngan nama tu,manakala nama Darwisy pulak aku yg pilih.. Ahmad Fakhrul Darwisy lahir pada 2 June 2011,sekarang nie baru 5 bulan lebih je... Darwisy sama cam damia,senang dijaga time dalam pantang n buat masa sekarang nie,memang jarang dia nak meragam,mmang senag dijaga,Alhamdulillah anak2 umi semua baik2...sekarang dia baru 5 bulan lbih,tpaku dah bagi makan sejak dalam pantang lagi,so badan dia agak bersemangat,5 blan beratnya telah mencecah 7kg,

No comments:

Post a Comment