Thursday, August 19, 2010

Salam...Ari nie 20/8/2010.....hari nie aku baru tpkir untuk bukak blog aku sndiri, selalunye duk baca blog org lain je rase ttarik nak ada blog sendiri sbb aku boleh tulis ape2 yg aku nak tulis atau luahkan isi hati aku nie kat blog aku.........

hari nie hari ke 10 umat islam menjalani ibadah puasa termasuklah aku, aku takde miss lag tau... heheheh...
Seperti biasa ari nie ari Jumaat dan aku datang kerja cam biasa, msih msuk lmbat lagi, tp korang jgan tak tau ari2 aku doakan agar 1 ari aku dapat dtang awal kerja tau.... hehehe, alasanla tu... smpai ofis tpat kul 9pg, org yg ling awal smpai kerja, sbb kita org start kerja kul 8.30pg... entahlah, dlam idup aku nie 1 je msalah klau tmpat kerja nie, tak bleh datang awal ke tmpat kerja.. dah 10 thun kerja sini ttap same je... myb dlam sthun hanya 20 ari je kut aku dtang awal... sedih tulla, ksian bos aku... mkan dalam dibuatnye..... ari nie ckup takad nie dulu aku mrpek, ari firstkan tokleh tlis bnyak2, no idea..... bye2.. Salam....

No comments:

Post a Comment