Sunday, August 22, 2010

sign aggrement loan rumah..

Ari nie kul 8.52pg aku smpai ofis.... dduk 5 mnit aku kluar blik g pkan rawang ade tmujanji ngan lawyer umah nak sign aggrement ari nie.... keluar masuk, kluar msuk ofis macam bapak aku pnya ofis.. huhuhu... kul 10.20 aku dah sampai ofis, kejap je sign nye, tp tak ingat punya banyak kena sign, mcm nak beli rumah arga setengah juta plak rasenye.... ape2 pun diharap cepat2la sattle pasal umah nie, dah 2 thun lebih menunggu kesattlelannye(btul ke ayat aku) dah naik jemu rase, kpala dah naik bcabang dua........ inilah pengalaman apebila aku sendiri lalui cam mana susahnye nak beli rumah yg ada masalah caveat...... so sape2 nak beli rumah tu, sblum beli g cek sndiri kat pjabat tanah status umah tu mcm mana, klau rumah tu ade kes/msalah rujuk dulu mana2 pihak sblum beli.... serit siut...... atau pun hbungi aku... hehehhehe.... so skrang aku nak smbung wat kerja yg berlambak kat atas meja nie... cau cin cau.... salam...

No comments:

Post a Comment