Monday, March 23, 2015

ANAK2 KESAYANGAN UMMI

hai uolls, huhu, klau tgok tajuk ari nie aku akan sentiasa tersenyum bila ingatkan anak2 aku, teletah dia buat aku happy,walaupun mungkin aku dlm keadaan sedih waktu tu..betul org ckp, anak2 penghibur kita diwaktu kita sedih atau gembira, bila kita susah hati pun,anak2lah pengubatnya.... kalau bercakap soal anak2 nie, tidak dapat digambarkan mcm mana bahagianya bila dapat mendengar setiap patah yang keluar dari mulut anak bila dia bercerita soal ape yang berlaku disekelilingnya setiap hati.. hari2 cerita yang berbeza, pengalaman baru yang mereka dapat, tak kira pasal ape pun, kadang2 pasal kawan2 sekolah, cikgu2, makcik kantin, semua diceritanya..


Ok, sebenarnya aku baru ade dua anak, yang sulong perempuan darjah satu baru, yang kedua lelaki 4 tahun.. Dua2 dah sekolah, so dua2 ade je cerita yang nak dicerita kat aku, terutama si kakak tu...



No comments:

Post a Comment