Thursday, January 7, 2016

ANAK ANAK KESAYANGAN UMMI....

Assalamualaikum semua anak2 ummi...






Buat anak2 kesayangan ummi semua,doa ummi sentiasa mengiringi perjalanan hidup mu berdua(skrang ade dua anak je). Ummi sentiasa doakan anak2 ummi dibawah LindunganNYA, RahmatNYA, HidayahNYA dan sentiasa menjadi hamba yang taan kepadaNYA walau dimana jua anak2 ummi berada... Sebagai ibu, ummi mengharapkan yang terbaik untuk anak2 syurga ummi ini, sebagai ibu juga ummi mengharapkan kesempurnaan dunia akhirat untuk anak2 syurga ummi.


Semoga kalian berdua membesar dengan sempurna dilimpahi ilmu untuk  dunia dan akhirat secukupnya. Tiada kata2 yang boleh ummi ungkapkan untuk mengucapkan betapa  bersyukurnya umi kepadaNYA kerana menganugerahkan anak2 syurga yang teristimewa ini untuk ummi dan abbi. Semoga kenangan2 kita akan segar sampai bila2 dlam benak pemikiran ummi nie. dan ummi berharap Allah memberi peluang dan memanjangkan umur ummi dan abbi untuk melihat anak2 ummi membesar menjadi anak soleh solehah dan berguna kepada agama, bangsa dan Negara didepan mata kami.


Semoga anak2 ummi sentiasa gembira dan bahagia disamping ummi dan abbi dan terokailah kehidupanmu dengan gembira. Sayang anak2 ummi ketad2...mmmuahhh,mmuahhh..
















Ummi sayang anak-anak ummi Dunia Akhirat... I love U..

No comments:

Post a Comment