Tuesday, March 8, 2016

SELAMAT HARI WANITA..

Assalamualaikum n salam sayang buat anak2 tercinta ummi...


Lama tak update, ade bahan, ade cerita, tapi mood tu takde, kerja pun agak banyak kebelakangan nie. tu yang lepas sehari,kesehari tertangguh2.. last2 dekat sebulan tak update.. hihi, abar jelah yerk..


Ok, semalam 8march2016, adalah hari wanita sedunia. So, ummi nak ucapkan Selamat Hari Wanita Kepada Semua wanita2 diatas muka bumi Allah ini.  Semoga kita menjadi wanita yang terhebat dan tabah dengan setiap dugaan dan cabaran yang kita lalui untuk menuju jalan Allah.


Sekarang Ummi sebagai seorang ibu kepada dua orang anak dapat merasai cabaran sebagai wanita yang perlu memikul tanggungjawab yang besar untuk mendidik anak2 syurga ummi yang masih kecil tu menjadi insan berguna untuk Agama dan Bangsa. Setelah menjadi ibu, ummi baru betul2 faham ape perasaan IBU ummi sendiri dalam membentuk anak2nye. Ummi tersangat sangat Kagumi Emak ummi , Pengorbanan beliau, Ketabahannye, Kesabarannya dalam mendidik menjadi contoh untuk ummi sebagai ibu sekarang. Bayangkan Emak dapat menjaga 15 orang anak2nye.


 (MAKLAH WANITA TERHEBAT DIMATA UMMI)

I LOVE U SOOO MUCHHH MAK



Siti(Ummi) doakan semoga Mak sentiasa dibawah lindunganNYA, DirahmatiNYA, DiberkatiNYA, Dipanjangkan Umur, Dilimpahi dengan  Rezeki yang halal, sentiasa mak bahagia bersama anak2, cucu2 n  cicik mak. SYURGALAH tempat terakhir untuk MAK. Kami anak2 mak terlalu sayangkan mak... kasih sayang kami tidak berbelah bagi pada mak..

(tidak dapat diungkap dengan kata2 tentang perasaan sayangnya kami pada mak kami, hanya Allah yang tahu).

No comments:

Post a Comment